Koszyk0

Najczęściej zadawane pytania

1. Gdzie znajduje się nasza firma?

Zakład produkcyjny Zeg-Wil znajduje się w województwie świętokrzyskim,

ul. Langiewicza 192a, 26-130 Suchedniów.

Tel. 41 254 39 91

kom. 730-224-779

2. W jaki sposób zostanę poinformowany o dostawie?

O terminie dostawy informujemy telefonicznie lub sms-em dzień wcześniej, dlatego zawsze należy podać aktualny numer telefonu, najlepiej komórkowy.

3. Czy można ustalić godzinę i datę dostawy?

Nie mamy możliwości indywidualnego ustalania daty oraz godziny dostawy.

4. Czy kierowca wnosi meble?

Dowozimy meble własnym transportem lub firmą kurierską, nasi kierowcy oraz kurierzy nie wnoszą mebli. Dostarczają je do pierwszych drzwi lub do miejsca gdzie może dojechać transport. Do odebrania mebli od kierowcy należy zapewnić odpowiednią ilość osób, które wniosą meble do domu/mieszkania.

5. Co oznacza zwrot "Termin realizacji zamówień wynosi średnio 4 tygodnie"?

Przy składaniu zamówienia, zawsze należy brać pod uwagę czas jego realizacji. Jesteśmy producentem stołów i krzeseł drewnianych. Każdy mebel jest tworzony od podstaw, na specjalne zamówienie naszych Klientów. Jako producent, zaopatrujemy się u firm zewnętrznych w niezbędne do wykonania mebli elementy: metalowe komponenty, materiały tapicerskie, lakiery, bejce etc. Opóźnienia w dostawie tychże materiałów mogą mieć przełożenie na termin realizacji zamówienia. 

W okresie okołoświątecznym (Boże Narodzenie, Wielkanoc), okres wakacyjny oraz z przyczyn niezależnych od nas (awaria maszyny, samochodu), czas ten może ulec nieznacznemu wydłużeniu.

6. Dlaczego należy sprawdzać meble przy kierowcy, kurierze?

Zawsze należy sprawdzić zgodność towaru z zamówieniem, jak również sprawdzić czy meble nie są uszkodzone. Jeśli przy odbiorze zauważysz, że meble są uszkodzone, prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera lub umieszczenie informacji o tym fakcie na liście przewozowym. Brak w/w informacji oznacza, że meble dotarły w stanie nieuszkodzonym i ewentualne reklamacje mogą zostać rozpatrzone negatywnie.

7. Jaka jest grubość blatów naszych stołów?

Stół z blatem z płyty wiórowej ma 36mm grubości, natomiast blat z płyty MDF ma 48 mm. Mamy również stoły z pojedynczej płyty wiórowej o grubości 18 mm (jak stół ST-34 lub ST-35) lub z podwójnej płyty MDF o grubości 32 mm ( np. stół ST-21, ST-23 lub ST-38).

8. Co oznacza kształt blatu W1, W2, W3, W4, W5?

Symbol ten oznacza kształt obrzeża stołu.

W1 – rogi stołu do kantu, kąt prosty, brzeg jest oklejany okleiną PCV lub okleiną naturalną (tylko płyta wiórowa pokryta laminatem lub okleiną naturalną)

W2 – zaokrąglone tylko rogi stołu, brzeg jest oklejany okleiną PCV lub okleiną naturalną (tylko płyta wiórowa pokryta laminatem lub okleiną naturalną)

W5 – brzeg stołu jest bardziej owalny, brzeg jest oklejany okleiną PCV lub okleiną naturalną (tylko płyta wiórowa pokryta laminatem lub okleiną naturalną)

W3 - zaokrąglone tylko rogi stołu, brzeg jest frezowany i malowany, (tylko płyta MDF pokryta okleiną naturalną).

W4 - brzeg stołu jest bardziej owalny, brzeg jest frezowany i malowany, (tylko płyta MDF pokryta okleiną naturalną).

9. Co to jest skrzynka pod blatem?

Jest to część stołu do której przymocowany jest blat oraz nogi stołu.

10. Jak rozkładają się nasze stoły (stół gdzie rozsuwa się sam blat lub stół w którym blat rozsuwa się razem z nogami).

  

 

 

 

 

 

11. Co to jest laminat i okleina naturalna?

Laminat - są to warstwy tworzyw sztucznych wzmocnionych i zaimpregnowanych żywicami syntetycznymi, pokrywają one stoły z blatem z płyty wiórowej. Brzegi stołu oklejone są dookoła obrzeżem PCV lub ABS, którego łączenie może być nieco widoczne.

Okleina naturalna (z niemieckiego fornir) – cienkie płaty drewna najczęściej o grubości od 0,5 do 1 mm, uzyskiwane przez skrawanie płaskie lub obwodowe drewnianych bali przeznaczona do oklejania (fornirowania) wyrobów stolarskich, zwłaszcza mebli (przyklejane w formie pasów do blatów stołów). Blaty naszych stołów (wiórowe lub MDF) mogą być pokryte okleiną naturalną bukową a następnie bejcowane na wybrany kolor.

12. Czy można zmieniać wymiary stołów i krzeseł?

Nie zmieniamy wymiarów naszych krzeseł. Pod opisem każdego z naszych stołów drewnianych znajdziecie Państwo tabelę z dostępnymi wymiarami stołów. Każda zmiana wymiarów jest dodatkowo płatna (w stołach o niestandardowych wymiarach pobieramy zaliczkę), w sprawie wyceny prosimy napisać maila na adres: info@stolpluskrzesla.pl

13. Czy można zmienić rodzaj nogi w krzesłach drewnianych lub kształt krzesła ?

Nie zmieniamy rodzaju nóg w krzesłach oraz ich kształtu.

14. Czy meble mają gwarancję?

Wszystkie nasze meble mają dwuletnią gwarancję.

15. Dlaczego przy składaniu zamówienia trzeba koniecznie podać kolor drewna i wybrać tapicerkę?

Mamy do wyboru 13 kolorów wybarwień drewna oraz ponad sto materiałów tapicerskich. Nie jesteśmy w stanie zrealizować zamówienia bez podanej kolorystyki.

16. Czy robimy stoły z litego drewna?

Blaty naszych stołów wykonane są z płyty wiórowej lub z płyty MDF natomiast nogi stołów wykonane są z drewna bukowego. Stoły możemy pokryć okleiną naturalną – fornirem. Wykonujemy również stoły z deski dębowej, Krzesła są z litego drewna.

17. Czy przyjmujemy zamówienia telefonicznie?

Tak. Dzwoniąc do nas celem złożenia zamówienia należy przygotować kod produktu, którym jesteście Państwo zainteresowani, znajdą go Państwo w każdym naszym produkcie pod jego tytułem. Zamówienia można również składać na naszym sklepie stolpluskrzesla.pl poprzez dodanie do koszyka lub pisząc zwykłego maila na adres: info@stolpluskrzesla.pl

18. Co powinno zawierać poprawnie złożone zamówienie ?

W zamówieniu zawsze należy podać:

  - dane kontaktowe oraz adres dostawy

  - telefon kontaktowy, najlepiej komórkowy

  - dokładny opis zamawianego produktu: rodzaj, wymiary

  - kolorystykę mebli: tapicerka na krzesła drewniane oraz wybarwienie drewna

  - sposób płatności

19. Czy blat stołu drewnianego jest odporny na gorące naczynia, zarysowania, rozlane płyny?

Blaty naszych stołów są odporne na temperaturę (można na nich stawiać np. kubek z gorącą herbatą). Nie należy pozostawiać na nich rozlanych płynów. Nie należy używać naszych stołów jako blatów roboczych (siekanie, krojenie nożem itp.).

20. Czy stoły i krzesła wykonywane są w połysku?

Oferujemy stoły oraz krzesła tylko w kolorze półmat 

21. Czy wkładki przedłużające stół chowają się pod blatem?

 Sposób rozkładania stołów znajdą Państwo w konfiguratorze stołów:

https://stolpluskrzesla.pl/products/configurator

22. Czy można zmienić nogi przy stole na inne?

Mamy do wyboru kilka rodzajów nóg do naszych stołów, informacja o możliwości zmiany znajduje się pod opisem stołów, dopłata za zmianę rodzaju nóg dotyczy całego kompletu (cztery sztuki).

23. Czy nogi od stołu mają identyczny kolor jak blat ?

Nogi od stołu zawsze wykonane są z drewna bukowego, które następnie są bejcowane na wybrany kolor. Natomiast blat stołu to płyta MDF lub wiórowa, która może być pokryty laminatem lub okleiną naturalną (patrz punkt 11) .

Kolory zawsze są dobierane tak aby komplet tworzył całość (różnicę stanowi jedynie kolor sonoma i trufla- tutaj kolor może nieznacznie od siebie odbiegać) Klient zawsze może prosić o zdjęcia lub przesłanie próbek wybarwień, wówczas będzie mógł zobaczyć jak komplet wygląda w całości.

Jeśli stół pokryty jest laminatem to wówczas może istnieć nieduża różnica w kolorze, ale zawsze staramy się dobrać bejcę w taki sposób aby nogi od stołu były jak najbardziej zbliżone do blatu.

Jeśli chodzi o okleinę naturalną to takiej różnicy nie będzie, gdyż zarówno blat jak i nogi są wybarwiane tą samą bejcą.

Krzesła zawsze są identyczne z nogami stołu, gdyż zarówno one jak i nogi to lite drewno malowane tą samą bejcą.

24. Czy zmiana materiału tapicerskiego i wybarwienia drewna zmienia cenę mebli ?

Pod każdym opisem naszych produktów znajduje się wzornik wybarwień drewna oraz materiałów tapicerskich. Jeśli klient wybierze materiał lub kolor z prezentowanych wzorników nie zmieni to ceny. Można oczywiście wybrać również tapicerkę, która znajduje się w opisie innego naszego krzesła ale wówczas cena będzie ustalona indywidualnie. Proszę pamiętać, że kolory biały, dąb jęczmienny, kalwados oraz czarny są droższe.

25. Czy pobieramy zaliczkę przy składaniu zamówienia ?

Zaliczka pobierana jest w przypadku zamówień nietypowych lub powyżej kwoty zamówienia 5000,00zł.

26. Czy można użyć do przedłużenia stołu jednej wkładki czy wszystkich jednocześnie? 

W każdym z naszych stołów do przedłużenia można użyć jednej, dwóch, trzech lub wszystkich wkładek jednocześnie. Nie ma konieczności wkładania wszystkich wkładek. Ilość użytych wkładek w danej chwili zależy od indywidualnych potrzeb klienta

27. Czy prowadzimy wysyłkę poza granice Polski?

Wysyłka za granicę możliwa jedynie transportem (kurierem) klienta. Osobiście nie dostarczamy zamówień poza granice Polski.